خدمات تاسیساتی شرکت نور در خدمت شما

لوله بازکنی در شهرک غرب

لوله بازکنی در شهرک غرب

09123554055                                                 44814287                            77547746

لوله بازکنی شرکت نور با چندین سال سابقه خدمت رسانی و تجربه در خدمات لوله بازکنی منازل و شرکتها و سازمان های دولتی و خصوصی در خدمت شماست.

لوله بازکنی و تخلیه چاه شمال،تخلیه چاه در غرب

ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی با کارکنان مجرب در تمام نقاط تهران در خدمت شماست.

هزینه لوله بازکنی و تخلیه چاه با به نوع و جای گرفتگی دامنه گسترده دارد.گرفتگی چاه به دلایل مختلفی اتفاق می افتد د بسیاری از مواقع مقصر ما نیستیم مثلا بی مبالاتی بعضی از همسایه ها باعث اختلال در فاظلاب شده و لوله ها دچار گرفتگی میشود.یک خدمات معمولی که شامل یک بار فنر زدن میشود با قیمت 50000 هزار تومان در شرکت نور میشود و میاگین قیمت در 80000هزار تومان مباشد به دلیل این با یک بار فنر زدن باز نمیشود و قیمت کمی بالا میرود.

معمولا اغلب گرفتگی ها بارفنر زدن حل میشود و بعضی مواقع نوع گرفتگی سخت مانند گرفتگی سخت مانند گرفتگی با سیمان و بتن هست که باید با دستگاه هی ژرناتور یا تراکم هوا باز شوند که هزینه این دستگاه با هم فرق می کند.در این نوع لوله بازکنی (دستگاه تراکم هوا)تجربه لوله بازکن حائز اهمیت است،زیرا استفاده ازاین نوع دستگاه متناسب با نوع لوله و مکان قرار گیری فاظلاب صورت میگیرد.

لوله بازکنی در شهرک غرب

کلیه خدمات تاسیسات ساختمانی در سراسر تهران شبانه روزی انجام میشود.

تخلیه چاه

خدمات تخلیه چاه شبانه روزی در سراسر تهران با تانگر 5،7،و 12 هزارتایی انجام میشود ،با پمپ های لجن کش .برای لایروبی چاه با سرویسکاران مجرب با سابه کار بالا انجام میگیرد.

تشخیص نم

تشخیص نم ا دستگاه با سرویسکاران مجرب و کاردان که میتوانند بدونه هیچ خرابی و کنده کاری بگویند که شکستگی لوله و نم از کجاست و با کمترین خرابی شکستگی را درست و نم را رفع میکنند .کارکنان ما میتوانند علت بوی بد سرویسهای بهداشتی را پیدا کنند و ان را رفع کنند.

لوله بازکنی در شهرک غرب

لوله بازکنی در شهرک غرب

لوله بازکنی در شهرک غرب

با تشکر شرکت نور